Home sweet home

29 mei 2015 - Apeldoorn, Nederland

150529

Vanochtend ( gisterochtend) ik weet het even niet meer, lekker vroeg opgestaan ( we hebben geen van allen goed geslapen ;-)  )
We hebben rustig ontbeten . Daarna de koffers definitief ingepakt. Allemaal precies het gewicht dat er in mocht.
In eerste instantie was onze eerste vlucht vertraagd en zouden we in Newark de aansluiting maar net kunnen halen. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben we niet al te lang overal hoeven wachten.
De reis verliep verder zonder noemenswaardige incidenten.
Op Schiphol werden we verassend ontvangen ( we zouden met de trein naar Apeldoorn gaan) door Rick, Minka en Roy en ze hadden een spandoek bij. Geweldig! Super leuk.
We hebben gezamenlijk wat gedronken en de eerste verhalen uitgewisseld. Daarna volgt het onvermijdelijke afscheid.
Zin@t en Fred, ik heb een super vakantie gehad, wat hebben we veel gezien, beleefd, meegemaakt. Het lijkt allemaal al weer zo ver weg: gelukkig hebben we de foto’s nog.
We hebben elkaars onhebbelijkheden gezien en geaccepteerd en gerespecteerd. Hoe veel beter kan je het doen? Niet dus. En….we zijn nog steeds vriendjes. We waren een goed team, lekker op elkaar ingespeeld. Een heel mooie herinnering die niemand ons kan afnemen!
Nu maar wachten op een beetje redelijk weer zodat we tijdens de BBQ de vakantie verhalen kunnen delen!
Love you all!!

1. Yvonne kruidhof:
    29 mei 2015
    Super fijn thuis komen,gelukkig iedereen weer op Hollandse bodem.
  2. Benno:
    29 mei 2015
    Hallo American cookies, welkom terug en nog lekker nagenieten met een goed glas prosecco o.i.d.

Liefs Anita en Benno
  3. Harrold van Loveren:
    29 mei 2015
    welkom terug en toch leuk dat er iemand op jullie staat te wachten eind volgende week word het hier ook beter groetjes vanuit 024