150507Dag5

7 mei 2015 - Intercourse, Verenigde Staten

150507 dag 5

Wat een mooie dag! Gisteravond zijn we in het donker aangekomen ,we konden de omgeving niet goed in ons opnemen. Een prachtig landschap verrast ons. prachtige glooiingen, heel weinig auto's, vogeltjes, eekhoorns en........Amish people. Zij zijn erg vriendelijk, groetten iedereen en zijn waarschijnlijk gewend dat er foto's gemaakt worden van hen.

De camping is verschrikkelijk gedateerd maar heel erg netjes/schoon.

Na ons ontbijt hebben we alles opgeruimd, zijn we van de camping afgereden om in Intercourse rond te gaan wandelen. Er zijn leuke winkeltjes, veel handgemaakte spullen, zelf gemaakte jam, peanut butter, coockies, brood enz enz. bij the corner coffe shop heb ik de chai latte geproefd, er was mij niets te veel beloofd, overheerlijk lekker, echt een aanrader!

We besluiten om via binnendoor weggetjes ( om nog zoveel mogelijk van deze prachtige omgeving te kunnen zien) naar Washington te rijden.
Op een gegeven moment moeten we toch via de high way. Helaas komen we in de spits terecht waardoor het wat langer duurt voor we in Washington zijn. Onze overnachtingsplek is in een heel groene omgeving met vele eekhoorns en turbo muggen.
En yes……een fire pit, dus…..vuurtje stoken!! En daar kwam toen de Nimbus 2000 voorbij……………

1. Benno:
    11 mei 2015
    Prachtige foto, die van de camper met de passerende Amish koets.
    lekker fikkie stoken, daar mag dat nog!

Greetz
    A&B